Belépés

Regisztráció

Kérjük, adja meg szerződése megkötésekor rögzített email-címét. A regisztrációt csak az email-címhez tartozó, aktív szerződés esetén tudjuk engedélyezni.
Pannon Safe
Pannon Safe
Blog > Lakásbiztosítás > MagyarBrands elismerést nyertünk el idén is, Kiváló Üzleti Márka kategóriában

MagyarBrands elismerést nyertünk el idén is, Kiváló Üzleti Márka kategóriában

Lakásbiztosítás 2018. 11. 29.

Hetedik éve díjazza a MagyarBrands program a kiváló hazai márkákat, melyek a magyar szellemi munka méltó képviselői határainkon túl is.

 

Büszkén osztjuk meg az örömteli hírt, hogy a Pannon-Safe a Kiváló Üzleti márka Kategóriában 2016 után újra, az idén is a MagyarBrands díjazottja lett.

Az elismerés kiemelten fontos számunkra, mert a fogyasztók és a szakértők együttes döntése alapján kapják a díjazottak.

Az elmúlt évek tapasztalati alapján elmondható, hogy a díj aktív támogatást jelent az ügyfeleknek és a fogyasztóknak: a MagyarBrands által díjazott márkák minőségében bízhatnak, az általuk fémjelzett termék vagy szolgáltatás kiválóságában nem fognak csalódni. A márka tulajdonosa pedig – mint a Pannon-Safe is - minőségi visszacsatolást kap munkájáról, melyre méltán lehet büszke.

A kiváló üzleti márka értékelési szempontjai: identitás, reputáció, márkaépítés, tradíció, megbízhatóság.  Számszerűsíthető adatok alapján történik az értékelés, melyet egy szakértőkből és fogyasztókból álló független bizottság döntése is kiegészít.  A MagyarBrands mutató a fenti szempontok összegzéséből jön létre, azt méri, hogy az adott márka mennyire hazai, és mennyire sikeres.

 

 

2018-ban az értékelési szempontokhoz egy márkáról sokkal több információt használtak fel, mint az előző években, hogy még pontosabb képet kaphasson a bizottság a döntéshez. A kedveltség kutatáshoz felkért minta csoport is a kétszerese volt a tavalyinak. Az üzleti márkák kategóriájában pedig bevezették a pénzügyi értékelést is, az elmúlt három év mérlegei alapján. Új kategória is született idén: az Innovatív márka cím alatt is díjazták a brandeket.

Mostanában megfigyelhető tendencia, hogy a fogyasztók döntését egyre inkább befolyásolja a márkák származási helye. Hazánkban például a vásárlók huszonhat százalékának választásában fontos szerepet játszik a nemzeti öntudat. Szerencsére egyre több minőségi magyar terméket veszünk, és a kiváló hazai áruk népszerűsége folyamatosan növekszik.